Laserowe usuwanie przebarwień

Przebarwienia powstają w wyniku nadprodukcji lub nierównomiernego rozłożenia  melaniny – barwnika odpowiadającego za barwę skóry. Przebarwienia pojawiają się najczęściej na twarzy, szyi, dekolcie oraz na dłoniach, ramionach i plecach.

Jak przebiega zabieg:

W naszej klinice lekarz specjalista korzysta z najnowocześniejszej platformy laserowej do leczenia tego typu niedoskonałości –  Laser Fotona Sepctro SP. Laser pozwala na usunięcie przebarwień hormonalnych, posłonecznych czy pozapalnych. Zabieg wykonywany jest przez chirurga lub certyfikowanego lekarza medycyny estetycznej . Laserowa terapia jest skuteczna. Zazwyczaj wystarczy kilka zabiegów, aby osiągnąć oczekiwane efekty.

Lekarz kieruje wiązkę laserową bezpośrednio na leczone zmiany, intensywność wiązki określana jest na podstawie wyglądu zmiany.

Jakie są przeciwwskazania?

– aktywne choroby skóry (łuszczyca, liszaj)

– ciąża oraz czas karmienia

– opryszczka

– zaburzenia krzepnięcia krwi, stosowanie leków rozrzedzających krew

– nowotwory, padaczka, cukrzyca, bielactwo, HIV, WZW, choroby autoimmunologiczne (toczeń układowy, twardzina), depresja, choroby psychiczne, zaburzenia hormonalne wymagające specjalistycznego leczenia

– rozrusznik serca

– opalenizna, także po zastosowaniu samoopalacza (miesiąc przed zabiegiem należy przestać się opalać

– 6 miesięcy przed zabiegiem należy odstawić przyjmowanie leków światłoczułych, maści  (miesiąc przed) i i ziół (3 tygodnie przed zabiegiem)

– peelingi skóry należy przestać stosować minimum miesiąc przed zabiegiem

– kuracja sterydowa

Jaka jest rekomendowana ilość zabiegów?

Cykl zabiegowy składa się zwykle  z 3 – 5 zabiegów wykonywanych w odstępach około 4 tygodni. Szacowana liczba zabiegów ustalana jest na podstawie stanu wyjściowego, efektów oraz oczekiwań naszych pacjentów.