Medycyna estetyczna   |   Leczenie nietrzymania moczu

Leczenie nietrzymania moczu

Nietrzymanie moczu to przykry i krępujący problem zdrowotny. Utrudnia on funkcjonowanie w codziennym życiu, wpływa negatywnie na aktywność fizyczna i seksualną oraz przekłada się bezpośrednio na pogorszenie jakości życia.

Wyróżniamy 3 typy tej dolegliwości:

• wysiłkowe nietrzymanie moczu – dolegliwość najczęściej pojawia się podczas wykonywania czynności, które prowadzą do wzrostu ciśnienia w brzuchu np. kaszlu, kichania czy wysiłki fizycznego. Problem wysiłkowego nietrzymania moczu wynika m.in. z osłabienia mięśni dna miednicy i rozciągnięcia pochwy, w wyniku którego dochodzi do zmiany kąta nachylenia cewki.
  • naglące nietrzymanie moczu – oddawanie moczu niezależne od woli osoby, wskutek nadmiernej aktywności mięśni gładkich pęcherza moczowego.
  • mieszane nietrzymanie moczu – połączenie powyższych postaci NTM.

Jak wygląda zabieg ?

W naszej klinice stosujemy innowacyjna metodę leczenia za pomocą lasera. To metoda wyróżniająca się mała inwazyjnością a w typ 1 choroby wysoką skutecznością . Laser działa na ścianki pochwy powodując ich obkurczenie. Zwiększa napięcie i stymuluje wzrost włókien kolagenowych błony śluzowej. Dzięki temu pochwa staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Zabieg trwa 30 minut.  W zależności od zaawansowania choroby zabieg może wymagać powtórzenia.

Zabieg jest bezbolesny . Po zabiegu, do kilku dni należy zachować wstrzemięźliwość seksualną , nie dźwigać , nie korzystać z basenu i sauny.

Zalety zabiegu laserem  FOTONA

• nieinwazyjny, bezbolesny, bezpieczny,
  • nie wymaga rekonwalescencji,
  • skutecznie i trwale poprawia dolegliwość nietrzymania moczu,
  • działa bezpośrednio na pochwę rewitalizując jej ścianki, przywraca elastyczność,
  • redukuje suchość pochwy, przywraca naturalne nawilżenie,
  • likwiduje podrażnienia i piekący ból,
  • poprawa jakości życia seksualnego.

Efekty zabiegu: Zabieg przywraca normalne funkcjonowanie struktur układu moczowo-płciowego. Prawidłowe trzymanie moczu pozytywnie wpływa na jakość życia pacjentki.

Przeciwwskazania:

• choroby nowotworowe,