Medycyna estetyczna   |   Laserowe leczenie łysienia

Laserowe leczenie łysienia

W leczeniu wypadania włosów jak warto zastosować laserową terapię  laserem erbowo-yagowym w trybie SMOOTH. Bezbolesny zabieg laserowy opracowany przez Fotonę przywraca nawet 75% gęstości włosów. Laser Er: YAG okazał się skuteczny w bezoperacyjnej stymulacji wzrostu włosów u pacjentów z łysieniem androgenowym. Badania potwierdzają, że laser o długości fali 2940 nm budzi „uśpione” włosy i stymuluje do fazy wzrostu. DOPÓKI WIĘC WYSTĘPUJĄ WŁOSY TYPU VELLUS (NAWET WIDOCZNE TYLKO POD MIKROSKOPEM) MOŻNA POBUDZAĆ WZROST WŁOSÓW.

Działanie lasera oparte jest na szoku termicznym, dzięki temu  zwiększa się dopływ krwi do „uśpionych” mieszków włosowych. Gwałtowna reakcja poprawia dotlenienie i odżywienie brodawek włosowych, a mieszki włosowe zyskują energię do wytwarzania pełnowartościowych włosów.

Super-długie impulsy w trybie SMOOTH pobudzają uwolnienie czynników wzrostu (TGFB3 i EGF). To także ma ogromne znaczenie dla wytworzenia włosów dobrej jakości.

Laserowy zabieg Er: YAG poprawia regenerację naskórka. Przyspieszona wymiana komórek naskórka powoduje, że szybciej regenerują się i wzrastają mieszki włosowe, osłabione przez androgeny.

Polecany jest cykl 4 zabiegów w odstępach 2 tygodniowych.

Przeciwwskazania:

•  choroby autoimmunologiczne,
  •  choroba nowotworowa,
  •  opalenizna,
  •  czynna opryszczka,
  •  zmiany ropne na skórze,
  •  infekcja ogólnoustrojowa,
  •  ciąża i karmienie piersią.

Sprawdź nasz cennik