Lipoliza podbródka

Lipoliza iniekcyjna to zabieg, który pozwala na szybkie i zarazem małoinwazyjne usuwanie tkanki tłuszczowej. Iniekcyjna metoda doskonale modeluje twarz oraz pomaga pozbyć się niechcianego nadmiaru tłuszczu. Lipoliza podbródka

Innowacyjna terapia polega na miejscowym wprowadzeniu specjalnych substancji za pomocą zastrzyków, które powodują likwidację komórek tłuszczowych.

Tego rodzaju leczenie jest kontrolowane i bezpieczne, a kuracja pozwala na błyskawiczne osiągnięcie pozytywnych efektów.

Zabieg jest praktycznie bezbolesny, przed jego wykonaniem może być zastosowane znieczulenie miejscowe.

Opis zabiegu:

Zabieg  wykonywany jest przez lekarza, który za pomocą cienkiej kaniuli przeprowadza serię zastrzyków. W miejscach wstrzyknięć powstaje kontrolowany lekki stan zapalny tkanki tłuszczowej. W ten sposób adipocyty pękają, a uwolnione z nich tłuszcze przechodzą z krwi do wątroby, gdzie są rozkładane i następnie wydalane. Zabieg trwa około 15 minut.

Po zabiegu:

Kuracja praktycznie nie wymaga rekonwalescencji. Mogą wystąpić objawy, takie jak zaczerwienienie, obrzęk i zasinienia, które mijają samoistnie. W tym okresie, żeby złagodzić dolegliwości, można stosować leki przeciwhistaminowe i środki przeciwbólowe, a także wskazane jest wykonanie masażu limfatycznego.

• Podwójny podbródek.
  • Tłuszczaki

• Ciąża i okres laktacji.
  • Cukrzyca.
  • Ostre choroby nerek i wątroby.
  • Zaburzenia krzepliwości.
  • Choroby autoimmunologiczne.
  • Ostre infekcje.
  • Znaczna otyłość (BMI>35).
  • Alergia na soję i jaja.
  • Tarczyca.
  • Stosowanie aspiryny lub innych leków przeciwzakrzepowych.