Mezoterapia czynnikami wzrostu i komórkami macierzystymi

Komórki macierzyste i czynniki wzrostu znajdują się w naszej krwi. Ich zadaniem jest tworzenie i regeneracja komórek. Możliwość korzystania z tego naturalnego bogactwa w medycynie estetycznej jest przełomem, a pozyskiwanie preparatu odbywa się z krwi pacjenta w sposób szybki i komfortowy. Zabieg polecany jest osobom, których skóra wymaga rewitalizacji. Stosowany jest także do spłycenia drobnych zmarszczek. To doskonała profilaktyka przeciwstarzeniowa –  naturalna i bezpieczna.

Jak przebiega zabieg:

Pierwszym etapem zabiegu zawsze jest konsultacja z lekarzem medycyny estetycznej, który po przeprowadzonym wywiadzie medycznym  podejmuje decyzję o efektywności mezoterapii komórkami macierzystymi. Zabieg trwa do 60 minut i może być wykonywany w znieczuleniu miejscowym poprzez zastosowanie  maści .

Zabiegi Anti Aging wykonuje tylko lekarz. Poza działaniem preparatów istotne znacznie ma również samo nakłucie skóry (wykonuje się ich podczas zabiegu  kilkadziesiąt do kilkuset)

Iniekcje wykonywane są strzykawką z bardzo cienką igłą co 0,5-1,5 cm. Po zabiegu pozostają ślady na skórze w postaci punkcików ,które mogą utrzymać się  od 6–72 godzin.

Może się zdarzyć, że igła trafi w naczynko krwionośne, wtedy powstaje niewielki siniak. Po zabiegach Anti Aging zastosowanie  masażu twarzy wpływa na równomierne rozprowadzenie wstrzykiwanych w skórę składników

Jakie są efekty zabiegu?

• odmłodzenie skóry;
  • poprawa gęstości i spoistości skóry;
  • dotlenienie komórek głębiej położonych;
  • spłycenie drobnych zmarszczek mimicznych;
  • regeneracja skóry’
  • redukcja blizn i rozstępów.

Jakie są przeciwskazania?

• choroby nowotworowe
  • ciąża
  • karmienie piersią
  • stany zapalne skóry (opryszczka, trądzik)
  • choroby o podłożu autoimmunologicznym

Skutki uboczne:

Bardzo rzadkie stany alergiczne objawiające się rumieniem, ustępujące samoistnie po kilku minutach lub godzinach

Zasinienia, krwiaki – ryzyko zmian wzrasta w przypadku stosowania bezpośrednio przed zabiegiem leków przeciwkrzepliwych (np. aspiryny)

W przypadku skłonności do powstawania krwiaków warto zarezerwować sobie 2-3 dni na doprowadzenie skóry do formy – czasami wymaga to absencji w pracy lub wykonania zabiegu mezoterapii Anti Aging tuż przed weekendem.